Тобыл станциясының құрылысы 1939 жылдың шілдесінде басталды. Осы кезеңде алғашқы қоныс аударушылар келді, бірінші шұңқырды қағып, алғашқы құдықты қазды. Ат арбаларында адамдар теміржол жағалауына жер тасыды. Жел бетіне соғылды, доңғалақтар тұтқыр сазға жабысып қалды, әрдайым аттың шаршауына бағынбады. Бірақ, бәріне қарсы, адамдар темір жол құрылысы олардың жұмысына байланысты екенін түсініп, жұмыс істеді. Құрылысшыларға қысқа мерзімде далада, жолсыз және ылғалды климат жағдайында, шын мәнінде, жалаңаш жерде материалдық-техникалық база құру, тас және балласт карьерлерін ашу, шамамен 14 млн. текше метр топырақ себу және 806 км. басты жолды салу қажет болды. Үкімет қатаң міндет қойды:1939 жылдың соңына қарай Ақмола-Қарталы учаскесінде пойыздардың жұмыс қозғалысын ашу.
1939 жылдың жазы Тобыл станциясы мен кентінің туған күні болып саналады. Станция жергілікті көлдермен жабылған батпақты жерде салынды. Жол салуға ауыл тұрғындары көмектесті, бригадалар жолдарды төгуде жұмыс істеді.
Тобыл өзінің географиялық жағдайымен поездардың паровозды тартқышпен жүруіне міндетті, және көптеген адамдар тек 120-140 км қашықтықты көмір мен су жинамай өте алады. Сондықтан станция дәл осы жерде орналаса бастады: Қарталы станциясынан 142 км және Құсмұрын станциясынан 147 км қашықтықта.
1941 жылы 13 қазанда Красивая станциясында (Есіл мен Құсмұрын арасында) теміржол төсемінің соңғы буыны төселді. 14 қазанда Тобыл арқылы бірінші құрам өтті.
Ақмола-Қарталы жаңа желісі, яғни Тобыл да ҰОС кезінде ерекше қорғаныстық мәнге ие болды. Қарағанды көмірі Оралға кідіріссіз барып, еліміздің басқа өңірлеріне қарай жүруі тиіс еді. Ол үшін жолдың өткізу қабілетін арттыру қажет болды.
Соғыс аяқталған соң күн тәртібіне Ақмола-Тобыл желісінің екінші жолдарын жылдам салу туралы мәселе көтерілді. Станция және оның еңбекқор адамдары соғыс қиратқан экономиканы қалпына келтіруге ықпал етті. Теміржол көлігін техникалық қайта жарақтандыруда әсіресе алпысыншы жылдары және одан кейінгі жылдары үлкен серпіліс болды: жаңа электровоз депосы, электрлік орталықтандыру бекеті, үлкен элеватор салынды, кент тұрғындары пәтер алған бес қабатты ғимараттардың құрылысы басталды.
Тобыл станциясының теміржол торабы жылдам қарқынмен дамыды. Бүгінгі таңда ол бірінші класты станция, өткізу қабілеті жоғары, бес бағыт торабы.
Станцияда жаңа жабдықтар, жұмыс орындарын автоматтандырудың компьютерлік жүйесі орнатылған. Мұнда темір жол ісінде ұрпақтар мен әулеттердің сабақтастығын қалыптастыра отырып, керемет адамдар еңбек етіп, еңбек етуде. Олардың әрқайсысы күн сайын осындай қиын еңбекке күш бере отырып, станцияның дамуына өз үлесін қосады.
Leave a Reply